سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران به علت استاندارد نبودن شرایط سالن تمرین، اجازه تمرین به شاگردانش نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با بسته شدن حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی مالیاتی، این باشگاه فعلا در قرمزترین شرایط ممکن قرار گرفته است.
ستاره‌ سال‌های گذشته بسکتبال ایران، در صحبت‌هایی بی پرده از شرایط بسیار بد بسکتبال ایران صحبت کرد و دلیل این شرایط را هم بی‌برنامگی و صرفا استفاده کننده بودن فدراسیون ‌های قبلی دانست.
یک مؤسسه فلسطینی نسبت به وخامت حال ولید دقه اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی و احتمال شهادت وی هشدار داد.
رئیس جمهور دلیل مخالفت‌های نظام سلطه با ایران را تسلیم‌ناپذیری در برابر سلطه‌طلبی عنوان کرد و گفت: شرایط جهان به نفع مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان جهان اسلام در حال تغییر است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط بدنی مهاجم مورد علاقه اش در تمرینات این تیم راضی نیست.
محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق دستور داده همه ادارات دولتی این کشور دوشنبه مورخه ۲۰۲۳/۳/۲۷ تعطیل شود.
یک باشگاه از لیگ برتر انگلیس به دلیل تهدید امنیتی بسته شد.
مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه آبی پوشان در هفته های گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتند گفت: استقلال در خارج از خانه انگیزه بالایی دارد و نتایج خوبی گرفته است.
دیدار دو تیم استقلال و پیکان که قرار بود امروز از ساعت 15 برگزار شود لغو و به فردا موکول شد.
تراب از دوستان پدرم بود با هم کار می‌کردند؛ زمانی که من همسر او شدم ۱۴ ساله بودم، پدرم که اعتیاد دارد و مرد خلافکاری است من را به تراب داد بدون اینکه بپرسد آیا راضی هستم یا نه.
بنا بر اعلام تابلو پرواز فرودگاه اهواز از ساعات ابتدایی صبح امروز ۲۷ دی ماه وقوع بارش در اهواز، شرایط نامناسب جوی در آسمان و همچنین کاهش دید در فرودگاه اهواز دو پرواز شماره ۲۵۵۰ و ۲۵۵۱ هواپیمایی کارون در مسیر خارگ- اهواز- خارگ باطل شده است.
به دلیل شرایط بد جوی، دیدار استقلال برابر تراکتور لغو شد.
حقیقت این است که ما در شرایط بدی به سر می‌بریم. از سویی تحریم‌های اقتصادی و از سوی دیگر فشارهای دیگر و افزایش افزوده شدن تحریم‌های اروپایی‌ها را شاهد هستیم؛ به دلیل اغتشاشات اخیر در کشور و برخوردهایی که با اغتشاشگران صورت گرفت، چپ و راست اروپایی‌ها ما را تحریم می‌کنند
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۰.۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
بازی دوستانه پرسپولیس به دلیل شرایط نامناسب چمن ورزشگاه اختصاصی این باشگاه لغو شد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد تیمش در مقطع ابتدایی فصل رضایت دارد.
دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: تصمیم برای تعطیلی مدارس و ادارات هویزه، صبح امروز، درپی شدت یافتن غلظت دود در این شهرستان گرفته شد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مایک تایسون، قهرمان سابق دنیای بوکس، از دلیل نشستن روی صدلی چرخ‌دار و شرایط بد جسمانی‌اش پرده برداشت.
سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار تیم‌های ملوان و فولاد امروز برگزار نخواهد شد.
سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار تیمهای ملوان و فولاد امروز برگزار نخواهد شد.
مدیر برنامه مهدی طارمی شرایط این بازیکن بعد از اخراج در دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا را تشریح کرد و گفت: طارمی ناراحت است، چون نمی‌تواند پورتو را در بازی بعد همراهی کند.
از آنجا که استقلالی‌ها به دلیل شرایط بد هتل‌ها در مسجد سلیمان قصد دارند اردوی خود را در اهواز برگزار کنند به همین علت سرمربی استقلال نمی‌تواند راهی مسجد سلیمان شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ